Sunday, June 8, 2008

Latar Belakang

Kambing Boer dan Jamnapari
Rahmat Y Farm Breeder Sdn. Bhd merupakan ladang ternakan kambing boer yang membekalkan kambing boer yang berkualiti tinggi sesuai untuk dipasarkan di Malaysia dan pasaran luar negara seperti Singapura dan Brunei. Rahmat Y Farm Breeder Sdn. Bhd merupakan pengusaha ladang ternakan kambing boer yang satu-satunya terdapat di Simpang Rengam. Infrastruktur dan fasiliti yang disediakan di ladang ini adalah sesuai untuk semua jenis penternakan kambing dan mempunyai keupayaan untuk menghasilkan baka kambing yang berkualiti tinggi.

Beli Kambing Boer Fullblood
Pelan Lokasi Rahmat Y Farm Breeder

Ladang ternakan ini terletak 3 KM dari bandar Simpang Rengam dan hanya 2 KM dari Lebuhraya Utara Selatan(PLUS Highway). Lokasi ladang yang strategik yang berhapiran jalan utama Johor Bahru-Ayer Hitam dan jaringan jalan yang baik menjadikan ladang ini mudah di temui. Rahmat Y Farm Breeder menjadi tumpuan utama pelanggan dari luar mahupun pelanggan tempatan.

Rahmat Y Farm Breeder juga mempunyai kakitangan yang berkemahiran dan berdedikasi tinggi dan mempunyai hubungan yang baik dengan semua pihak sama ada dari pihak pengurusan, mahupun pihak pelanggan. Hubungan yang baik ini menjamin kepuasan dan kehendak yang diperlukan oleh pelanggan

No comments: